Zakaj sploh brati? Se splača brati v digitalnih časih? Razlogov zakaj je odgovor DA, tokrat ne bomo naštevali, smo pa učencem naše OŠ Bistrica omogočili srečanje z mladinskim pisateljem Žigom X. Gombačem, ki nas je popeljal na bralno ustvarjalno dogodivščino. Srečanja in neposreden stik mladih z ustvarjalci nekaterim prebudi radovednost in jih spodbudi, da odprejo knjigo. Ali pa strip, ki jih naš gost trenutno najraje ustvarja.
Na OŠ Bistrica ob Sotli je bralno značko osvojilo 67 učencev, od tega 50 na razredni stopnji. Srečanje smo izvedli v Kulturnem domu Bistrica ob Sotli, kjer so se nam pridružili tudi učenci iz OŠ Lesično.
Kdo je Žiga X. Gombač?
Avtorja sta učencem predstavili Eva in Kaja, učenki 5. razreda.
Včeraj sem se imela zelo lepo. Spoznali smo slovenskega pisatelja Žiga X. Gombača. Povedal je meni zanimivo zgodbo potovanja do našega kraja. Kasneje smo petošolci imeli z njim intervju. Povedal nam je veliko zanimivih stvari. Ugotovili smo, da je vegetarijanec. (Živa Vračun, 5. r.)
Včeraj nas je obiskal gospod Žiga X. Gombač. Pripovedoval je o svojih knjigah. Njegova prva je bila Jastrebov let. Napisal jo je pred 20. leti. Nato smo imeli intervju. Rekel mi je, da sva prijatelja. (Nejc Ulčnik, 5.r.)
Zelo so mi všeč Žiga X. Gombačeve knjige. Zelo, zelo so zabavne. Žiga je zelo prijazen človek. Gospod Žiga, ostanite takšni. Vaša predstavitev je bila zelo zanimiva. Pozdrav od Ožbeja Strnda (5. r.)
Njegov najljubši (slovenski) pisatelj je Jamez Jalen, ki je napisal Bobre. Njegovih najljubših tujih pisateljev je več. Iz sošolkinih kock, ki jih je moral vreči, je sestavil zgodbo. Bila je zanimiva. (Vita Vračun, 5.r)
Nad zaključkom nisem bila posebej navdušena, saj ni bil tako zanimiv in ni pritegnil moje pozornosti. Zato pa mi je bil toliko bolj všeč intervju z Žigo X. Gombačem. glede na to, da smo še otroci. Na koncu smo mu dali še poseben izziv, da s pomočjo kock sestavi zgodbo. Nastala je zelo dobra zgodba. Na koncu smo se z njim še slikali. (Eva Juhart, 5.r.)
Petošolci so po predstavitvi z avtorjem pripravili tudi intervju, ki ga bodo dokončali v okviru bralno ustvarjalnega krožka. Ogledali si ga bomo lahko ob koncu šolskega leta.