Konec novembra se je začel projekt Erasmus+ z naslovom “Učenje izza realnosti”, ki bo potekal dve leti. Štiri šole iz evropskih držav (Nemčija, Italija, Nizozemska in Slovenija) se obiskujejo in usposabljajo učitelje, da bi izboljšale kakovost poučevanja z uporabo medijev v šoli. Ta projekt se osredotoča na uporabo virtualne in razširjene resničnosti, tehnologije zelenega zaslona in igrifikacije v šoli, v okviru preizkušeno uspešnih pristopov sodobnega pouka. To so morda vsi novonastali izrazi, toda na projektnih šolah smo prepričani, da lahko te tehnologije dolgoročno pozitivno spremenijo poučevanje.

Več informacij je na voljo na skupni mednarodni spletni strani www.learningbeyondreality.com v angleškem jeziku.

Druge partnerske šole, tako kot mi, pri pouku že uporabljajo iPade. Naš namen je, da se učimo drug od drugega, si izmenjamo dobre prakse in se izognemo morebitnim napakam.

Naše raziskave in rezultati poučevanja s temi metodami in tehnologijami bodo marca 2021 predstavljeni kot del tehnološke konference za učenje učiteljev v Baden-Württembergu v Nemčiji.

Na prvi C1 mobilnosti, ki je potekala na Nizozemskem v mestu Maassluis, smo sodelovale Vanja Kolar Ivačič, Brigita Toplišek in Nataša Kermc.

Prvi dan smo se spoznali. Sledili so dnevi aktivnosti na projektu: sodelovanje v okolju Slack, spoznavanje IPAC modela in Accelerated Learning Cycle, predstavitev in izkušnje z navidezno resničnostjo, hospitacije v razredu, strukturiranje in urejanje spletne strani, načrtovanje aktivnosti do naslednje mobilnosti, ki bo pri nas v Sloveniji. Precej časa smo namenili tudi druženju in spoznavanju posebnosti šol. Uvidele smo, da smo v tem projektu združeni pedagogi, ki zremo v prihodnost, si želimo približati novim generacijam učencev, jih motivirati za uspešnejše učenje in jim omogočati razvoj kompetenc 21. stoletja. Delo na projektu je skrbno načrtovano. V sproščenem vzdušju smo že na prvem srečanju izvedli in spoznali nekaj učinkovitih pristopov. Uvidele smo, da bomo sodelovali s kompetentnimi ljudmi, polnimi elana za izboljšanje učnih praks.

Področje, ki ga bomo na začetku aprila poglabljali pri nas, je green screen tehnologija. Zato smo sklenili, da naredimo prvi korak že v decembru in s to tehnologijo posnamemo razredna novoletna voščila. Preprosta in srčna. Od otrok za nas in vas.

Več o projektu

OŠ Bistrica ob Sotli se je pridružila Erasmus+ KA2 šolskemu partnerstvu, ki je izrazito naravnano v prihodnost. Projekt Learning beyond reality (v prevodu Učenje izza resničnosti, s kratico LEBERE), zajema usposabljanje učiteljev na tematiko Augment reality, virtual reality, greenscreen technology and gamification. V njem poleg nas sodelujejo še tri države Nemčija, Nizozemska in Italija, od tega so Nemci vodilni. S sodelovanjem želimo preseči pomanjkanje možnosti usposabljanja učiteljev na področju poučevanja s podporo najsodobnejših tehnologij. 

Živimo v času, ko človek napreduje hitreje kot kdajkoli prej. Ena izmed najvidnejših področij napredka je tehnologija. Čeprav prinaša s seboj pasti in nevarnosti, nam bogati, lajša in podaljšuje življenje, zabava nas ter sprošča. Pri govoru o tehnološkem napredku, vsi omenjajo augment reality, virtual reality, greenscreen tehnology in gamification. ZDA in razvite vzhodne države so to že uspešno implementirale v življenje, drvijo z napredkom, Evropa pa zaostaja. Še več, šole takšnih pristopov ne poznajo. Premalo ljudi se izšola za tehnološke poklice. Učence bi morali pripraviti za prihodnost, da bodo v prihodnosti konkurenčni. Verjetno je razlog v pomanjkanju opreme, a skoraj zagotovo tudi v usposobljenosti učiteljev. V tako imenovanih razvitih evropskih državah se pričenja uvajanje navidezne in mešane resničnosti v šole, v nekaterih najbolj naprednih, med njimi Finska, že uspešno poučujejo na takšen način. In ker smo na naši šoli usmerjeni v prihodnost, smo se pridružili temu zelo dobro strukturiranemu in načrtovanemu projektu.

 

(Skupno 260 obiskov, današnjih obiskov 1)