Četrtek, 10. 6. 2021

Pa smo že pri četrtku! Čas tukaj neverjetno hitro teče. Včeraj, v sredo, se nam je dopoldne pridružila ga. Slavica, ki nam je na izviren in zabaven način predstavila primorske iglavce, listavce, okrasne rastline in sadno drevje.

Zatem smo šli naravnost na bazen, kjer je bil velik poudarek na tehnikah plavanja, v katerih zelo napredujemo. Da ne bi bil vsak večer enak, smo pred spanjem izvedli zabaven kviz s praktičnimi nagradami, se naučili ples ter imeli zabavo.

Danes, v četrtek, smo se zbudili v oblačno jutro, a je rahel vetrič kmalu odpihnil oblake. Zopet smo veliko plavali v zunanjem bazenu in morju, zvečer pa nas čakajo rezultati ocenjevanja sob, razkritje skrivnih prijateljev ter predstavitve sob, česar se še posebej veselimo. Lahko potrdimo, da imamo redoljubne otroke.

Čeprav se teden bliža koncu, smo kljub utrujenosti pripravljeni na nove izzive.

Sreda, 9. 6. 2021

Kaj o šoli v naravi pravijo učenci?

“Odkar smo tukaj, se ves čas zelo zabavamo. V morju smo se kopali že dvakrat, ponavadi pa plavamo v ogromnem bazenu s slano vodo. Najbolj zanimivo je bilo, ko smo se peljali z ladjico v Piran. Po poti smo videli ogromno sluzastih in prozornih meduz ter klobučarjev. Ko smo prišli v Piran, smo si ogledali akvarij z vsemi vrstami morskih živali. Popoldne tistega dne pa smo v morju iskali školjke. Vsak dan se res zabavamo.”

Julija Černelč

“Najbolj všeč mi je bilo kopanje v morju in obisk akvarija. Zabavna je bila tudi z ladjo. Vožnja z avtobusom mi ni bila zabavna, saj smo se vozili tri ure. Ankaran je zelo lep.”

Borja Marucelj Černelč

“V Ankaranu se zelo zabavam. Najboljše mi je bilo, ko smo šli z učiteljem Denisom na veliki bazen in v morje. V naši sobi sta moja najboljša prijatelja, Gašper in Maj. V hotelu imajo zelo dobro hrano. Tudi vreme je večinoma lepo. Tega tedna ne bom nikoli pozabil.”

Tadej Vračun

“Na morju se zelo zabavamo, plavamo, učimo se novih tehnik plavanja. Razdeljeni smo v tri skupine in naši učitelji zelo dobro učijo.  V torek smo šli v Piran in si ogledali akvarij. Zelo se zabavamo, čeprav je voda zelo slana.”

Eva Černelč

Torek, 8. 6. 2021

Danes smo se že zelo zgodaj zbudili in težko pričakovali vožnjo z ladjico v Piran. Še pred zajtrkom smo se dobro razgibali s plesno glasbo aerobike, ki je marsikomu povzročila kapljice potu.

Po dobri uri vožnje smo šli v akvarij in si ogledali pisana bitja Jadranskega morja. Sprehodili smo se po krasnem primorskem mestu, šli do cerkve svetega Jurija, mimo minoritskega samostana in naredili skupno sliko na Tartinijev trgu. Nismo pozabili na spominke in sladoled.

Po vožnji nazaj nas je pričakalo okusno kosilo, nato kopanje v zunanjem bazenu.

Čeprav utrujeni, smo še vedno nasmejani in hvaležni, da smo na morju.

Ponedeljek, 7. 6. 2021

Zjutraj smo se učenci 5. in 6. razreda odpravili v letno šolo v naravi, ki smo jo težko pričakovali. Vožnja z avtobusom je bila prijetna, brez slabosti in pretirane gneče. Po prihodu v Ankaran nas je presenetil dež, ki pa nam ni pokvaril odličnega vzdušja.

Pripravljeni na nove izzive na Obali vas lepo pozdravljamo!