V ponedeljek, 4. 10. 2021, so imeli naši učenci naravoslovni dan Ostanimo zdravi na temo duševno zdravje.

Učenci so rotirali po delavnicah, ki smo jih izvajali po priročniku Izboljševanje duševnega zdravja.

Učenci so:

  • ugotavljali, kako notranji scenarij vpliva na to, kako močan stres občutijo,
  • ugotavljali, kako negativni samogovor nadomestimo s pozitivnim
  • ugotavljali, kako različni dogodki v življenju vplivajo na njihovo samospoštovanje
  • spoznavali različne dejavnike, ki lahko vplivajo na čustveno zdravje mladih
  • so se preizkusili v vlogah pasivnega in aktivega poslušalca, se naučili prepoznati znake aktivnega in pasivnega poslušanja, izraziti občutke ob obeh vrstah poslušanja
  • ugotavljali, zakaj pride do motenj pri prenosu informacije od govorca do poslušalca
  • z risbo izražali svoje videnje in čutenje sovrstnikov, se istovetili z otrokom, ki je srečen, in tudi s takšnim, ki je nesrečen.
    Bi k slednjemu znali, hoteli in zmogli pristopiti?
(Skupno 264 obiskov, današnjih obiskov 1)