Sredino četrtega tedna v januarju smo z učenci od 1. do 5. razreda začeli malo drugače. V svet instrumentov, izdelanih doma, je izvajalec Peter Kus zakuhal glasbeno zgodbo, ki je učence navdušila. Predstava je sledila zaporedju in dramaturgiji bogatega zvočnega kosila in se končala z delavnico, na kateri so se učenci v kuhanju nekaterih zvočnih jedi preizkusili še sami. Ker pa učenci tudi radi nastopajo, so petošolci odigrali predstavo Boj na zelenjavnem vrtu in strnili kulturni dan.
Učenci so zapisali nekaj misli in opisali dan.
“Kulturni dan je bil super. Zelo sem se zabavala. Izdelali smo žabice na palčkah. Glasba mi je bila zelo všeč. Predstava mi je bila zelo zanimiva.”
Lina Avgustinčič, 2.r.
Ko sem prišel v šolo, smo z razredom šli v kulturni dom. Tam smo pogledali predstavo, ki mi je bila zelo všeč. Po predstavi smo imeli delavnice. Izdelali smo glasbilo žabico. Počutil sem se zelo dobro. Želim si več takšnih predstav.
Anže Klakočer, 2.r.
“Zjutraj smo šli v kulturni dom. Tam nas je čakala predstava. Predstava je bila zelo lepa. Ko se je končala, smo šli v šolo. Potem smo izdelali glasbilo žabica. Želim si veliko več takšnih predstav.”
Lara Milat, 2.r.
»Nastopajoči je pel in igral na različne predmete, ki jih najdeš v kuhinji. Predstava mi je bila zelo všeč in mislim, da so se tudi moji sošolci zabavali.»
Benjamin Vračun, 3. r.
»Igralec nam je pokazal torto iz peska, ki je bila posuta po plošči, na katero je igral z lokom. Ko je igral, se je pesek spreminjal v različne vzorce… Meni je bil ta dan zelo všeč in upam, da bo še veliko takšnih.«
Ema Balažic, 3. r.
»Najbolj zanimivi so bili vsi instrumenti, na katere je kuhar igral in to, da se predstava imenuje Zvočna kuhna. Zdaj vem, da zvočna zato, ker so jedi spuščale zvoke in kuhna, ker je kuhar kuhal jedi.«
Neža Gabron, 3. r.
“Ta dan smo šli v kulturni dom in sli ogledali predstavo Zvočna kuhna.
Najbolj mi je bilo všeč, ko je zelenjava pela, ko sem bila na odru in je Stella »igrala« name, na Emo in na Ožbeja. Všeč mi je tudi bilo, ko je Peter Kus stresel rumen prah na ploščo in se je prah spreminjal v različne vzorce zaradi zvoka z lokom. Na koncu predstave smo lahko vprašali, kako je kaj naredil. Ko smo prišli nazaj v šolo, smo naredili inštrument iz tulca in treh CD-jev. Ko si v njega pihnil, je postal zvok podoben ptičjemu petju. Sledila je še igra v naši izvedbi (petošolcev) z naslovom Boj na zelenjavnem vrtu. Med odmorom so me četrtošolke pohvalile, da sem zelo dobro odigrala svojo vlogo čebule.
Dan mi je bil zelo všeč.”
Lucija Černelč, 5.r.
“Zjutraj smo se po malici odpravili v kulturni dom. Gledat smo šli predstavo Zvočna kuhna. Mislil sem, da bo bolj kot pravljica, a sem se zmotil.
Najprej se je na platnu prikazal kuhar, ki je poskušal svojo jed. Videli smo samo senco, zato sem mislil, da bo lutkovna predstava, a sem se znova zmotil. To je bilo samo na začetku. Prišel je kuhar in prestrašeno rekel, da je izgubil okus. Pripravil je jedi z zvokom, ki seveda niso bile prave. Najprej sem šel na oder z nekaj drugimi otroki in pihali smo na CD-flavte. Zvoki jedi so mi bili všeč. Del pesmi oz. jedi je bil iz živali (šojine perutničke pečene na slonovi masti), a mi ni bilo všeč, da bi živali morale umreti. Všeč so mi bili pojoči krompirji, čebula in korenček, ki niso zares peli. Tako se samo izgledalo. Predstava je presegla moja pričakovanja. Ko smo se vrnili v šolo, smo tudi sami izdelali CD – flavto.
Ta dan mi je bil zares všeč.”
Filip Božičnik, 5.r.