Ta in naslednji teden poteka mednarodno tekmovanje v računalniškem mišljenju Bober. Tudi naši učenci bodo imeli priložnost, da se pridružijo več kot pol milijona otrokom po vsem svetu in preizkusijo svoje znanje z reševanjem enakih nalog iz računalniškega razmišljanja. ACM tekmovanje iz računalniškega mišljenja Bober sestoji iz treh tekmovanj: Bobrček (za učence od 2. do 5. razreda osnovne šole), Mladi bober (za učence od 6. do 9. razreda osnovne šole) in Izkušeni bober (za dijake srednjih šol).

Namen mednarodne iniciative Bebras je povečati zanimanje učencev za računalništvo. Pokazati jim želimo, da računalnik ni le orodje za komuniciranje, brskanje po spletu, urejanje besedil ter poslušanje glasbe in gledanje filmov. Računalnik je neizčrpen vir zanimivih logičnih problemov, zaradi katerih računalnikarju ni nikoli dolgčas.

Na tekmovanju spoznajo področje na zabaven in poučen način. Tekmovalna vprašanja se navezujejo na algoritmično razmišljanje, logično sklepanje in razvoj spretnosti za reševanje problemov. Udeleženci spoznajo, da je razmišljanje in ustvarjalno reševanje problemov zanimivo in zabavno.

Organizator tekmovanja za Slovenijo je ACM Slovenija v sodelovanju z Univerzami v Ljubljani, Mariboru in Kopru. Šolsko tekmovanje je vsako leto organizirano v novembru. Najboljši tekmovalci od 6. razreda naprej se uvrstijo na državno tekmovanje v januarju.

Na naši šoli smo se začeli pripravljati že pred počitnicami. Medtem ko so učenci od 6. do 9. razreda naloge reševali preko računalnika, so se mlajši učenci pripravljali na poseben način, z bobrčkovo iskalno dirko. Ker naloge za Bobrček, tekmovanje za učence od 2. do 5. razreda, rešujejo na papirne pole, so šolski bobrčki skrili naloge prejšnjih let po šolskih hodnikih in skupnih prostorih. Učenci jih že pridno odkrivajo in iščejo, rešujejo, ter zapisujejo rešitve na zbirne liste. Odlično jim gre tale lov. In reševanje letošnjih problemov bo kot glodati mehak les.

 

 

(Skupno 137 obiskov, današnjih obiskov 1)