GLEDALIŠČE

(PRIPOVED O DOŽIVETJU)

V ponedeljek, 4. 4. 2022, smo imeli 4. in 5. razred kulturni dan. Ob 8.00 smo se z avtobusom odpeljali v Celje. Prispeli smo ob 9.19. Potem smo v parku malicali in si v gledališču ogledali predstavo z naslovom Tista o bolhah. Nato smo pešačili do železniške postaje in se z vlakom odpeljali v Podčetrtek. Dneva sem se veselila in ga z veseljem pričakovala, nisem pa se veselila pisanja spisa.

Doma sem v nahrbtnik spravila bralni zvezek, nalivnik, brisalec, masko in steklenico vode. Pripravila sem si obleko, ki sem jo v ponedeljek oblekla. Najprej sem doživela prijetno uro vožnje na avtobusu. Potem je nastopila predstava. Ni mi bila všeč, zdela se mi brezvezna. Govorila je o mačji kraljici, ki ježivela zelo razkošno življenje. Njeni slugi sta zelo garali, da sta zadovoljila vse kraljičine potrebe. Nekega dne pa je kraljica dobila bolhe. Njena pomočnika sta ji to poskušala dopovedati, ona pa ni verjela. Ko je prvi sluga izrekel besedo bolhe, ga je kraljica odpustila. Drugi sluga je dal oglas v mačje novice in prišli so razni doktorji, a zaradi izrečene besede “bolhe“ po kraljičino sami bedaki. Drugi sluga je imel dovolj kraljičine tečnobe in se je sam odpustil. Kraljica je spoznala svojo napako, se opravičila in se s telovadbo znebila bolh. Zanimivo mi je bilo, da se je igralec v vlogi prve sluge tekom predstave preoblačil v doktorje.

Dan je bil zabaven in zanimiv – od vožnje z avtobusom, malice v parku, gledanja predstave, vožnje z vlakom in do, nikakor ne vključno, s pisanjem spisa o doživetju.

Eva Juhart, 4. razred

KULTURNI DAN – OGLED GLEDALIŠČE PREDSTAVE V CELJU

V ponedeljek, 4. 4. 2022, smo šli v Celje, saj smo imeli kulturni dan. 4. in 5. razred smo si ogledali gledališko predstavo Tista o bolhah. Pričakoval sem, da bo zabavno in res je bilo.

Izpred šole smo se z avtobusom odpeljali kmalu po osmi uri. Med vožnjo okolice nisem preveč opazoval, saj smo se s fanti na poti do Celja pogovarjali. Avtobus nas je odložil blizu parka, kjer smo pojedli malico. Nato smo pot nadaljevali do gledališča.  Tam smo najprej oddali jakne in kape ter šli na WC.  Posedli  smo se v dvorano in utihnili. Predstava se je kmalu začela.

V predstavi so nastopali trije liki, natančneje tri mačke. Predstava je govorila o tem, da če vse odrineš od sebe, ti ne more nihče pomagati in ostaneš sam. Ko se je predstava zaključila, smo si vzeli oblačila in se peš odpravili proti železniški postaji. Skozi mesto nas je vodila gospa učiteljica Vanja, zato smo imeli lep majhen ogled mesta. Ko smo prišli do postaje, smo si odpočili in počakali na vlak. Ob 11. uri smo se vkrcali na vlak in ta je čez pet minut odpeljal. Na vlaku je bilo zabavno, saj se je malo tresel in šli smo skozi tunel. Izstopili smo na postaji v Podčetrtku, kjer nas je čakal avtobus. Kmalu smo prišli nazaj v šolo, pojedli kosilo in uživali v dolgem odmoru.

Dan je bil zelo zabaven in razgiban. Še posebej mi je bila všeč predstava, ki je bila hkrati poučna. Naučil sem se, da moramo včasih priznati, da imajo drugi prav in kdaj koga prositi za pomoč, čeprav se bojimo izgubiti čast. Upam, da še kdaj kam takole gremo, saj je bilo zabavno.