Smo partnerska šola mednarodnega Erasmus+ projekta Learning Beyond Reality, ki se osredotoča na uporabo virtualne in razširjene resničnosti, tehnologije zelenega zaslona in igrifikacije v šoli v okviru preizkušeno uspešnih pristopov sodobnega pouka. To so morda vsi novonastali izrazi, toda na štirih projektnih šolah smo prepričani, da lahko te tehnologije dolgoročno pozitivno spremenijo poučevanje.

 

Kratek povzetek: Šolsko partnerstvo “Learning Beyond Reality” združuje uporabo tehnologije razširjene resničnosti (AR), navidezne resničnosti (VR), tehnologija zelenega zaslona in igrifikacije pri pouku. Usposabljali se bomo za smiselno uporabo teh tehnologij pri poučevanju in učenju v šolah.

V projektu sodelujejo štiri šole, koordinacijska šola je Rennbuckel-Realschule iz Karlsruheja (Nemčija). Vključeni so tudi: Lentiz | Reviuslycum (Nizozemska), Osnovna šola Bistrica ob Sotli (Slovenija) in Liceo Scientifico A. Righi Cesena (Italija).

Vsem šolam je skupno, da intenzivno izvajamo digitalno učenje. In vse šole, tako kot mi, že uspešno poučujemo tudi z iPadi. Kar nas združuje, je pogled v prihodnost, želimo spremeniti šolo, želimo premakniti pogled, verjamemo v sodobnost poučevanja.

Naša usposabljanja so se začela na Nizozemskem, kjer smo raziskovali možnosti in priložnosti razširjene resničnosti v učilnici. Bili smo uspešni, spoznali smo se v živo in začrtali svoje delo zelo dobro. Spomladi 2020 so partnerji mislili obiskati Slovenijo in si ogledati tehnologijo zelenega zaslona, a nam je epidemija to žal preprečila. Zaključek projekta je bil podaljšan za eno leto. Ker smo dovolj fleksibilni, smo se uspešno srečevali in usposabljali na daljavo, veliko spoznali in se učili drug od drugega. Tako še naprej sledimo še novejšim trendom, se povezujemo z virtualnimi svetovi na daljavo in organiziramo srečanja v prihodnjih mesecih. Prvo naj bi bilo konec septembra na naši šoli, spoznavali bomo tehnologijo zelenega zaslona. Na to smo se tudi že, kot bi vedeli, da bo zdaj vse še težje, pripravljali lani, ko smo tako z učenci cele šole posneli simpatična videovoščila ob novem letu. V Italiji bomo proučili in spoznavali igrifikacijo v šolstvu.

S strani koordinatorja bo predvidoma spomladi organizirana konferenca o mobilnem učenju z naslovom “Učenje izven resničnosti” v nemškem Karlsruheju. Pričakujemo več kot 120 udeležencev. Tam bomo na delavnicah in uvodnih predavanjih izvajali kolektivno usposabljanje iz izkušenj in znanj, ki smo jih pridobili in ki bodo na voljo širši javnosti.

Našim rezultatom se bo najlažje sledilo na spletni strani www.learning-beyond-reality.eu in na YouTube kanalu. Objavljamo tudi preko Twitterja #LEBERE.

Za podrobnejši vpogled obiščite spletno mesto ali YOUTUBE ali Twitter #LEBERE


Koordinatorica projekta Vanja Kolar Ivačič, prof.

SPLETNA STRAN: ://learningbeyondreality.com/

Twitter: #LEBERE

Med prvim projektnim usposabljanjem v Maaslouisu na Nizozemskem.

(Skupno 81 obiskov, današnjih obiskov 1)